Kaubamärgid

 

 

Kuulsus ja hea nimi

Kuulsus ja hea nimi

Tsooni nimi on Tuli. Tuli ― see on valgustatus ja selgus. Selle tsooni tõeline sisu seisneb selles, kes ma olen ja kuidas muu maailm mind tõlgendab. Kui ma olen võtnud endale rolli olla hea ema, siis pean ma ka käituma vastavalt rollile ja olema hea ema – see on minu signaal energiamaailmale. Kõige raskem on hoida tuld ühtlaselt põlemas. Teame ju juhtumeid, kus kunagi väga lugupeetud inimene on äkki oma hea maine kaotanud ja kaaslaste silmis häbiväärseks muutunud. Eks me isegi ole eluteel selliseid hetki tundnud. Oluline on igal ajal ja igas olukorras jääda selleks, kes me tahame olla ja kellena oleme lubanud käituda. Eelkõige on see lubadus iseendale.

Firma kontekstis esindab see tsoon firma mainet ja kaubamärki, ka logo. Iga ettevõtte pingutab tõeliselt oma kaubamärgi ja hea maine nimel. Viimasest sõltub ju ettevõtte tugevus ja läbilöögivõime ning edukus ärimaailmas. Kaubamärgi kinnistamisele ja tutvustamisele kulutatakse palju raha ja aega. Veelgi olulisem on aga oma tegevusega seda mainet hoida. Mõelge, kas ettevõtte iga töötaja oskab oma tööandja mainet hoida. Kuidas võib kahjustada ettevõtte mainet inimene, kes liikluses firma logoga kleebistatud autot juhtides või firma logoga riietust kandes ebaeetiliselt käitub?

Feng shui järgi esindab seda tsooni element Tuli. Tuli, mis ei jää kunagi tähelepanuta. Tuli, mis võib olla kaunis ja hell, kuid ühtäkki hävitav. Tuld taltsutada on kõige keerulisem, sellepärast on soovitatav alati eelnevalt läbi mõelda, kuidas oma mainet igas olukorras välja kanda.

Muud tähendused: meisterlikkus, innukus, kuulsus ja tunnustus, hingeselgus, karisma, tundlikkus, iseteadlikkus, autoriteet, iseenda väärtuslikkuse tunnetamine.